Zajmujemy się przygotowywaniem i projektowaniem logotypów dla firm z przeróżnych branż. Począwszy od mniejszych firm po większe instytucje. Zachęcamy do przejrzenia naszego portfolio i poznania kilku przykładowych projektów, wizualizacji i realizacji. A oto projekty logo.
Przykładowy projekt loga dla firmy z branży spa, farmaceutycznej lub innej kojarzącej się estetyką i pięknym wyglądem. Przykładowy logotyp dla firmy.
Pierwszy projekt to inspirująca ulotka stworzona dla Hotelu St. Bruno, znajdującego się w samym centrum mazurskiego zaciszu, z dala od miejskiego smogu. Drugi projekt ulotki, wkładki śniadaniowej wykonany został dla restauracji Ugnies Smukle w Wilnie. Restauracji o kuchni tradycyjnej litewskiej połączonej z kuchnią kaukaską. Trzeci projekt to wizulizacja projektu dla hotelu łączącego w sobie kolory zieleni – czystości i zdrowia wraz z lekką nuta bieli – piękna i granatu – konferencji.
Przykładowy projekt loga dla firmy inwestycyjnej. Proste, kojarzące się z marką i branżą. Przykładowy logotyp firmy.
Jeśli masz pytania dotyczące stworzenia projektu logo i logotypu lub innych projektów albo chciałbyś poznać szczegóły współpracy, ceny, czas realizacji – zachęcamy do kontaktu z nami mailowo biuro@studioalladyn.pl lub telefonicznie na +48 511 601 005. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Projekty logo dla firm
Jeśli jesteś właścicielem firmy, która właśnie się otwiera lub istnieje na ryku już kilka, kilkanaście lat i planujesz stworzyć nowe logo lub odświeżyć jego wygląd – zapraszamy do kontaktu z nami. Projektowanie logo to nasza specjalność. Mamy w swoim dorobku kilkadziesiąt projektów logo dla firm z przeróżnych branż.
Projektowanie logo - projekty logotypów
Logo to niezwykle ważny element każdej firmy i produktu. To ono sprawia, że nasza firma zostanie zapamięta lub nie i jak. No później dochodzi jeszcze jakość produktu czy usługi oferującej przez Twoją firmę. Wizualnie – najważniejsze pozostaje jednak logo. Ważne też byś stosował własną kolorystykę. Projekty logo to czasochłonna praca nie tylko grafika, który przełoży pomysł na papier. To także odpowiednia nazwa firmy i kwestia marketingowa – logo musi kojarzyć się z daną marką i musi „sprzedawać”. Musi zapadać w pamięć, dobrze się kojarzyć i być częścią Twojego produktu lub marki.