Projekt ulotki firmowej?
Na co dzień w mieście mijamy wiele osób, które częstuje nas świeżutkimi i pachnącymi ulotkami przeróżnych firm i marek. Czasami są to ulotki kreatywne – zachęcające do jakiegoś działania, a czasami śmieci, które po pierwszym rzuceniu okiem wyrzucamy do najbliższego śmietnika. Ale nie wińcie za to biednej uloteczki, ani też drukarni. To wina – projektanta lub grafika! Dlaczego?
Wszystko zależy od pomysłu i wykonania. Wykonanie ulotki zależy od tego kto je robi, albo od kogo dostał zadanie. Czasami projektant wykonuje realizację, pomysł rzucony przez zlecającego i jest to niezależne od wykonującego. Ważne jest jednak, by ulotka się wyróżniała. By może dawała jakieś korzyści. By ktoś kto ją otrzyma do ręki mógł ją zatrzymać na dłużej.
Kiedy ktoś zatrzyma ulotkę na dłużej? Wtedy kiedy zainteresuje go, zaintryguje albo skłoni do przemyśleń. Powyżej dodaliśmy ulotkę reklamowa młodej firmy Reproduktor.eu. Na portalu dodać można darmowe ogłoszenia dotyczące zwierząt. Przeróżnych. W obecnych czasach najłatwiej przyciągnąć uwagę zdjęciem – stąd na jednej stronie zwierzęta, słowo klucz „darmowa” bo tak jest ale nie każdy to wie, plus hasłowo wymienione gatunki zwierząt, które tam znajdziemy. Czyli nie tylko koty i psy, ale bardziej orientalne dla przeciętnego człowieka zwierzaki. Ulotka może nie zagości za długo w domu ale na pewno sprawi, że miłośnik zwierząt wejdzie i zerknie na portal – adres szukać nie musi bo m go też na ulotce. Facebook? Również! Numer kontaktowy? Również.
Tagi artykułu: ulotka reklamowa, ulotka firmowa, ulotka sprzedażowa, projekt ulotki, jak zrobić ulotkę, ulotka.