Projekt graficzny bannera, backlightu i billboardu
Projekty graficzne backlighta, banneru czy billboardu powinny przedstawiać produkt, który chcemy sprzedać. Musi zainspirować, a z drugiej strony zachęcać do sprawdzenia firmy czy produktu. Najlepszym efektem sprzedażowym dla billboarda będzie video. Oczywiście dobry film. Grafika jest statyczna, dlatego musiałaby być inspirujaca. Backlight – to raczej bardziej forma informacyjna. Oczywiście na stacjach, peronach czy lotniskach znajdziemy również formę sprzedażową, która ma zachęcać do zapoznania się z meijscem czy asortymentem. Może dawać też jakieś korzyści klientowi jeśli nas odwiedzi. W większości przypadków jednak backlighty są instalowane w miejscach, gdzie klient, czy Gość już u nas jest – restauracje, hotele itp. Tam informujemy o tym co mamy, co jest bestsellerem… Banner na celu ma podobną funkcję jak billboard. Ma sprzedać. Skusić klienta.
Projekt graficzny plakatu
Plakat może mieć różne funkcje i w różnych miejscach może się znaleźć. Możemy go odnaleźć począwszy od druku po wersje online. Dlatego projekt graficzny plakatu to dość multiużytkowy projekt. Inaczej niż w przypadku banneru, który może być podłużny i nie wrzucimy ani na stronę internetową, ani do social mediów. Plakat jak najbardziej. Form promocji, przekazu, inspiracji może być wiele. Wszystko zależy od firmy, z jakiej okoliczności powstaje plakat i jaki ma mieć cel.
Zachęcamy do kontaktu z nami. Chętnie doradzimy i stworzymy dla Ciebie indywidualne projekty graficzne.
Tagi do artykułu: projekt graficzny, projekt plakat, projekty plakaty, projekt backlight, projekty bannera, projekt bannera, projekt billboard, projekt graficzny plakatu, projekty studio alladyn, agencja graficzna studio alladyn, agencja graficzna pomorskie.