Logo, znak firmy to najtrudniejsze zadanie. Źle zaprojektowaną wizytówkę, ulotkę, czy banner reklamowy można zmienić, edytowac w każdej chwili. Ze zmianą loga nie jest już tak łatwo. Szczególnie, gdy upłynie już trochę czasu. Choć i duże marki zmieniają i aktualizują, więc nie ma też nic w tym strasznego i niemożliwego.
Logo firmowe – projektowanie logo
Co jest najważniejsze przy tworzeniu loga firmy? Pierwsza rzecz to znajomość firmy, czy marki. Czym się zajmuje. Od tego zależeć będzie wygląd loga, nawet jeśli jest ono najprostsze i składa się tylko z literek. Jeśli się przyjrzycie to loga z tzw. literek mają swój charakter – sklep z odzieżąbędzie miał swój stonowany styl, firma budowlana pogrubiona czcionka – siła i energia, pub czy kawiarnia swoją czcionkę i krój. Tak samo w przypadku kolorystyki. Wszystko musi być tak dopracowane, by patrząc na literkę – każdy myślał o firmie.
Tak samo jest w przypadku trudniejszych projektów loga – jak obrazkowe. Tu również elementy, kształty muszą kojarzyć się z firmą. Kolory również.
Logo nie opuści Twojej firmy od jej początku istnienia, aż do końca. Może ewoluować i zmieniać swój wygląd ale w większości przypadków jego struktura zostaje nietknięta. Dlatego niezwykle ważne jest by znać firmę. Następnie wystarczy mieć pomysł, możliwości i umiejętności twórcze i mamy logo!
Zdjęcie główne – to jedno z naszych realizacji dla Motula. Jak Wam się podoba? Oczywiście poznaliśmy działalność firmy, wymagania związane z kolorystyką i… powstało coś takiego.
Zapraszamy do współpracy z nami!
Nasze portofolio SPRAWDŹ
Tagi dla artykułu: logo firmy, znak firmowy, loga firmowe, jak zrobić logo, projekt loga, projektowanie logo, firma graficzna.